Lampka dotarła!

Siema ,

Ostatnio troszkę się żaliłem na brak lampy zewnetrznej. Postanowiłem coś z tym zrobić .

Stwierdziłem, że na początek kupię coś taniego, w miarę sensownego.. padło na Yongnuo 460II.

Ok, tylko na alledrogo ponad 200zł.. na ebay’u ~ 100zł. Do tego jakieś wyzwalacze, sytuacja alledrogo-ebay ta sama. Więc zryzykowałem, zamówiłem, poczekałem dni 13 i (uff) paczka dotarła 🙂

Nigdy wcześniej nie zamawiałem nic u skośnookich, żałuję! (gorzej będzie jak lampka się popsuje, odpukać!)

Na drugi dzień porwałem statyw, YN460II i RF-602 na skatepark. Na początku lekko nie było – pełen manual w lampie i body.

Zaczyna mi się podobać ten cały strobbing i myślę już nad kolejnymi błyskotkami 🙂

Pierwsze zmagania:

1.2.

3.

4.

5. backstage

6.

7.

6 uwag do wpisu “Lampka dotarła!

  1. no calkiem fajne pozowane fotki
    ale bardziej mi sie podoba niebieski bucik mikusi w tle mihiihhi
    jest dobrze!!!!!

  2. Znalazłem, zobaczyłem, fajna robota 🙂
    A będzie fotka z komunii? 😉
    PS. Wideło bardzo ciekawe. Głównie dlatego, że operator tez potrafi jeździć na rolkach.

Skomentuj

