Komunia Emilki

Witam,

tydzień temu miałem przyjemność uwiecznienia I Komunii świętej w rodzinie.

Było miło 🙂

Na uroczystość zabrałem: C550d, C 50mm/1.8, C 135mm/2.0 (w którym się zakochałem!), S 8mm/3.5, lampkę i radio.

Kilka zdjęć:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Jedna uwaga do wpisu “Komunia Emilki

  1. Nawet na Komunii można zrobić fajne fotki. Dzięki 🙂 Mój faworyt do numer 6.
    Byłem na innej Komunii dwa tygodnie później. Pan fotograf ustawiał nas do grupowego zdjęcia jakieś 20 minut. Masakra.

Skomentuj

