Street session

Dziś zdjęcia z ostatniego wypadu na street do Będzina (poręcze) i Sosnowca (murki).

Bardzo spodobał mi się pomysł jesiennego wypadu na street i mam nadzieję, że to

nie ostatni wypad na zdjęcia w tym sezonie ( Święty – licze na Ciebie! 🙂 )

Mam jeszcze jedno zdjęcie, ale jest to niespodzianka i musicie chwilkę poczekać.

Mała zapowiedź znajduje się na końcu..

Zapraszam.

 

IMG_5650

IMG_5655

IMG_5638

IMG_5674

IMG_5676

IMG_5697

 

IMG_5701

IMG_5715

IMG_5718

IMG_5721

IMG_5728

IMG_5731

IMG_5737

IMG_5806

IMG_5820

2 uwagi do wpisu “Street session

  1. Reblogged this on testerzyimprez and commented:
    Dziś zdjęcia z ostatniego wypadu na street do Będzina (poręcze) i Sosnowca (murki).

    Bardzo spodobał mi się pomysł jesiennego wypadu na street i mam nadzieję, że to

    nie ostatni wypad na zdjęcia w tym sezonie ( Święty – licze na Ciebie! 🙂 )

    Mam jeszcze jedno zdjęcie, ale jest to niespodzianka i musicie chwilkę poczekać.

    Mała zapowiedź znajduje się na końcu..

    Zapraszamy

Skomentuj

